FAQ
Kan jag få se hur min poster ser ut innan den trycks?
Självklart! När du lagt din beställning dyker en meddelanderuta uppi kassan. Skriv att du önskar förhandsgranskning, vi mailar sedan en bildför godkännande till dig. Så snart du gett ditt godkännande skickas din poster.OBS - håll utkik efter ditt korrektur i din papperskorg, mail hamnar tyvärrmed största sannolikhet där.Säljer ni ram till min poster?
Ramar ingår inte när du handlar posters från oss.
Du hittar ramar i rätt format till alla våra posters
hos t ex Åhléns, Lagerhaus, Ikea m fl.
Behöver jag fylla i enheter som längd/vikt?Vi skapar alla posters "för hand", dvs inga texter sätts automatiskt.Ser vi att något verkar tokigt kontaktar vi dig, enheter kommer alltsåaldrig tryckas "dubbelt". Vi granskar alla motiv noga innan tryck.Skulle vi trots allt göra fel skickar vi en ny poster. Hur lång leveranstid har ni?Beställningar som läggs senast kl. 15 skickas samma dag,vi har öppet måndag-fredag 9-17.Notera att vi aldrig kan garantera vilken dag din vara anländer,vi garanterar däremot att vi skickar din vara samma dag somdu lägger din beställning (vardagar före kl 15).Hur skickas era varor?Posters skickas med Postnord i skyddande papptuber. Oftast väljerbrevbäraren att lämna röret vid din dörr, leveransen tar då endast en dag.Notera att vi inte kan garantera att posten levererar på en dag, vi garanterardäremot att vi skickar din vara samma dag som du beställt när du gör dettaföre kl. 15 måndag -fredag.Ibland kommer röret till ditt utlämningsställe, du får då hem en avi med posten. Detta kan dröja någon dag extra. Ramar skickas i separat försändelse,aviseras via sms och kan ankomma vid annan tidpunkt än dina posters. Jag önskar en textfärg som inte finns som alternativ.Använd meddelanderutan i kassan om du har särskilda önskemål,vi gör allt för att du som kund ska bli nöjd. De flesta önskemål kan vi lösa. Hur kontaktar jag er?Du är välkommen att kontakta oss, vi svarar gärna på frågor.Ring oss på tel. nr. +46 (0) 70 721 33 01 eller maila; info@petitecharlie.se28-31 januari byter vi mailleverantör - dessa dagar når du oss på camillaengsfors@hotmail.comVi har öppet måndag-fredag kl. 9-17Vi är ett litet företag - ibland har vi helt enkelt inte möjlighet att ta ditt samtalmen ringer tillbaks till dig så snart vi kan. Min vara blev skadad under leverans, vad gör jag nu?Kontakta oss, vi ersätter självklart din vara med en ny. Jag har en fakturafråga, vem hjälper mig?Vid brådskande fakturafrågor utöver vår öppettid kan du kontaktaKlarnas kundtjänst. Du kan även använda Klarnas tjänst Mitt klarna där du kan se dina aktuella fakturor, förlänga förfallodatum mm.
https://www.klarna.com/se/kundservice tel. 08-120 120 10
Klarnas kundservice har öppet:
Mån - Tor 08:00 - 20:00 Fre 08:00 - 18:00 Lör - Sön 10:00 - 17:00
We do ship world wide, write us an email if you live outside
Sweden, Norway or Finland and we'll be happy to help you!